פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במבער WOK בכיריים DE DEITRICH נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סיבים 19 פ"ת כתובת:
מרכזי פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:

מצורף FAX שנישלח לקריסטל - את התמונות לא צרפתי כאן

‏2010–02–27
אל: הנהלת קריסטל , שירות פניות הציבור
תלונה : פגם במבער WOK בכיריים מסוג DTG764NI
נכבדיי
לפני כשנתיים במאי 2008 רכשנו כיריים של DE-DIETRICH מסוג DTG764 - 4 להבות משטח זכוכית כהה .
כמו בכל הכיריים המודרניות גם קיים בכיריים מבער אחד בעוצמה גבוהה של 3800 ל WOK
עד לפני כחודש הם כה עבדו ללא דופי .
ואז גילינו שמבער הWOK אינו מתפקד . מסתבר שבסיס המבער העשוי מיציקת אלומיניום קיבל עיוות
בצורה שלא מאפשרת פעולה תקינה . לנו ברור שזה פגם של יצור בתהליך היציקה או בחומר היציקה / סידרת
יצור פגומה .
הגענו לשירות קריסטל לחולון הצורף 3 עם החלק , במטרה להחליפו ללא תמורה
התשובה שניתנה לנו ממנהל השירות היא – הנזק למבער נגרם כתוצאה משימוש לא נכון ?
לדעתנו התשובה אינה מספקת וללא בסיס מקצועי. מבער האלומיניום מיועד לשימוש יום יומי בתנאי חום גבוה.
רבותי
1. לשימושכם : מס' ההזמנה :909446 , תאריך אספקה :30-04-08 (ת.משלוח 868829 )
2 . בכיריים נעשה שימוש רגיל מהתמונות ניתן לראות בבירור שמצב התחזוקתי ההוא מעולה .
3. בצענו הזמנה של החלק הפגום ואנו תקווה שיגיע חלק ללא דופי נוסף
4. מצורפות תמונות של החלק הפגום
5. אנו מצפים
א. שהחלק שיסופק לנו יהיה ללא תמורה
ב . שכנציגי היבואן תקבלו תגובה מוסמכת מחברת האם DE-DIETRICH על התופעה

נשמח לטיפולכם המהיר
אבנר ודינה עומר קווי :03-9469695 סלולר : 0549932422
כספי סוג הנזק :
הכרה שהרכיב פגום מהיצור והחלפה ללא תמורה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה