שירות קריסטל |
נושא התלונה: |
מסיל אשר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 16 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום היה צריך להגיע טכנאי ששמו עזם , כדי להביא מדף מחברת אמקור , הוא היה אמור לתת התראה של חצי שעה , כי הייינו בקניות שני הניידים היו זמינים .
לא הייתה שום התראה , חזרנו הביתה בשעה אחד ועשרים , על הדלת לא הייתה שום הודעה ! אישתי נשארה בבית ואילו אני יצאתי וחזרתי בשעה שתיים וחמישים עם הנכדה שלי , להפתעתי ריתי על הדלת מדבקה בשם עזם . שביקר בשעה שתיים עשרה וחצי "ולא מצא איש בבית " השאיר מדבקה שלא היינו בבית אך שחזרתי מהקניות לא היה כלום , על הדלת , ושלקחתי את נכדתי מצאתי אטת המדבקה על הדלת ... שירות קריסטל הוא שירות גרוע שמעסיקה שקרנים והוא נתמך ע"י מנהל הצוות : בשם ניסים . אין גרווווע מזה המתלוננים חנה ואשר מסיל.. מ"ס טלפון ניייד : 0526516618/9
|
|
|
|
|