פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קריסטל נושא התלונה:
מסיל  אשר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום היה צריך להגיע טכנאי ששמו עזם , כדי להביא מדף מחברת אמקור , הוא היה אמור לתת התראה של חצי שעה , כי הייינו בקניות שני הניידים היו זמינים .
לא הייתה שום התראה , חזרנו הביתה בשעה אחד ועשרים , על הדלת לא הייתה שום הודעה ! אישתי נשארה בבית ואילו אני יצאתי וחזרתי בשעה שתיים וחמישים עם הנכדה שלי , להפתעתי ריתי על הדלת מדבקה בשם עזם . שביקר בשעה שתיים עשרה וחצי "ולא מצא איש בבית " השאיר מדבקה שלא היינו בבית אך שחזרתי מהקניות לא היה כלום , על הדלת , ושלקחתי את נכדתי מצאתי אטת המדבקה על הדלת ... שירות קריסטל הוא שירות גרוע שמעסיקה שקרנים והוא נתמך ע"י מנהל הצוות : בשם ניסים . אין גרווווע מזה המתלוננים חנה ואשר מסיל.. מ"ס טלפון ניייד : 0526516618/9

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה