פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש שהגיע פגום/סוג ב' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

רכשתי מקרר חדש של חב' אמנה (קריסטל) לצערי המקרר הגיע עם פגמים בדלתות ובמדפים, בקריסטל לא הסכימו להחליף את המקרר ודרשו להחליף חלקים.לאחר מסכת שכנועים הסכמתי. אך כשרכיבו את הדלתות החדשות גם הן הגיעו פגומות.
בנוסף, תאמו עימי החלפת המדפים וסוכם על התרעה של שעה מראש מה שלא נעשה וכעת דורשים תשלום בעבור הביקור של הטכנאי שלא נכחתי בבית.
חשוב לציין כי השרות בקריסטל מתחת לכל ביקורת, מעבירים את הפנייה מאחד לשני, לא מחזירים טלפונים ובקיצור אין עם מי לדבר.
כעת מעוניינים לשלוח שוב טכנאי לבדוק החלפה נוספת, ואני שואלת מי ישלם לי את כל ימי העבודה הללו , ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי.
מעוניינת בתביעה משפטית
אודה על תגובתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה