פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקויי ושרות גרוע!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה ימים (ליתר דיוק בתאריך 23/12/10) הגעתי לחנות שקם אלקטריק אשר ממוקמת "בביג" סניף נתניה ורכשתי מכונת כביסה, ביום ו' התקשרתי לזמן טכנאי לטובת התקנת המוצר ולא קיבלתי מענה משרות לקוחות,מכיוון שחשבתי שחברתכם אינה פעילה ביום זה התקשרת שוב ביום ראשון.
ביום זה קיבלתי מענה מבחורה שעונה לשם ויפי(משהו כזה) וביקשתי להודיע שאני רוצה לזמן טכנאי בהקדם האפשרי בשעות הבוקר ככול שניתן. נאמר לי ע"י גברת ויפי לפני בדיקה וטרם סיימתי את המשפט "אין בבוקר טכנאי" הסברתי את המגבלות שלי לכן שתבדוק אם בכול זאת ניתן ושוב קיבלתי תשובה תוקפנית "אמרתי אין זה אין" בעל כורחי הסכמתי לקבל את השעות שהיא מציבה בין השעות 12:00-14:00 בתנאי שהיא תשתדל לחזור אלי לעדכן אותי אם נמצא טכנאי בשעות 08:00-12:00

כאמור הנציגה לא חזרה אלי וכחלוף שעות התקשרתי שוב וביקשתי לקבוע מועד אחר אשר טכנאי יגיע אלי בבוקר לאור ריבוי פגישות במשרדי, לאחר מספר בדיקות התבשרתי שיש טכנאי להיום בבוקר 20/12/10(יום רביעי)בין השעות 08:00-10:00 ושאני אמצא בבית בין השעות אלו נאמר לי בנוסף, במידה הטכנאי יגיע ולא אמצא בביתי חברתכם תקנוס אותי בעלות כ-150 ₪ (השיחה אכן הוקלטה).

כנאמר לי (לאחר ביטול פגישות במשרדי) חיכיתי בין שעות אלו.
בשעה 09:00 התקשרתי לשרות לקוחות לוודא שאכן הטכנאי בדרך, קיבלתי מענה מבחורה שעונה לשם רחל והיא אמרה "אדוני השעה עוד לא עשר לא לדאוג יגיע אליך" ואמרתי אין בעיה רצית להסביר לטכנאי איפה הבית ושאני גר במושב ואין כתובת.

אכן כחששותיי הטכנאי נזכר להתקשר בשעה 09:47 ולהודיע לי שהוא בחדרה ולא יוכל להגיע אלי בשעה זו!
לצערי ודאבוני חזרתי לנקודת ההתחלה ומתקשר לברר את פשר העניין ענתה לי נציגת שרות (לא זוכר את שמה) אשר ניסתה לתת לי מענה ולהעביר אותי לאחרים במרכז שרות בהקדם.
הסברתי לנציגת שרות שאני מעוניין לקבל התקנה של המוצר עוד היום לאחר סיום עבודתי בשעה 18:00 ואין בי עניין לבטל שוב פגישות במשרדי אשר גורם לי הפסדים.
וציינתי בנוסף שבמידה וטכנאי לא יגיע לביתי היום אבטל את הרכישה ובנוסף אדרוש את השעתיים אשר המתנתי בביתי ללא מעש, ולאחר מכן נאמר לי בשעה הקרובה יחזור אלי אחד ממנהלי שרות הלקוחות בנושא זה וכך הסתיימה השיחה.

עד לשעה 14:55 אף נציג כזה או אחר לא חזר אלי לברר ולבדוק את הנושא.
בשעה זו שוב יצרתי קשר מול חברתכם והנציגה העונה לשם ויפי ענתה לי שוב, לאחר תהליך זיהוי לקוח נאמר מפי הנציגה בלעג רב "שוב אתה, נתתי לך כבר מענה לא? " מכיוון שלא הייתי מעוניין לדבר עם נציגה כזו לדעתי אשר מביישת את החברה, ביקשתי לדבר עם אחראי כול שהוא בחברתכם אך בקשתי נענתה כרגיל בשלילה ובבוז גדול ותשובה שלה הייתה "יחזרו אליך תוך 48 שעות" ושציינתי שאני מעוניין לבטל את העסקה אמרה "אין בעיה". אני חושבת שבנקודה זו כבר לא צריך להכביר במילים יותר.

אני משפחתי וחברי לא נמשיך לרכוש מחברתכם כול מותג אשר מיובא ע"י חברתכם "בהמלצתי" החמה.
אני רוצה להדגיש שאכן נציגת השרות הצליחה להוציא אותי משלוותי.
אני רוצה להאמין שחברתכם מכשירה עובדים מיומנים, נבונים ובעלי יכולת שירותיות טובה. לכל הפחות, אני רוצה להאמין שאתם בוחרים אנשים בעלי דרך ארץ ונימוסים.
לצערי הרב, היחס המתנשא, המלגלג, חוסר הכבוד, האדישות והחוצפה של נציגת השרות גברת ויפי (פיפי,משהוא כזה), לא נתקלתי בכמותם מעולם.
אני מבקש להסב עניין זה לתשומת לבכם ואודה על תשובתכם בנדון.

עוגמת נפש,עלבון,כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה