פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למקרר כתוצאה מנסיון טכנאי לשחרר סתימה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרום שרותים ואחזקה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב- 5.10.11 הגיע לבית הורי (שהינם מבוגרים) טכנאי של חברת השירות של קריסטל (מרום שירותים ואחזקה) לצורך שחרור סתימה.
בעודו מנסה לשחרר את הסתימה דפק בכח על תחתית תא ההקפאה ושבר אותו.
הוא אמר כי יביא חלק חדש ויחזור (בתשלום של הורי כמובן) ויחזור ולא לקח על עצמו את האחריות
מאותו יום נעלמות עקבותיו. מאז המקרר מלא מים שנוזלים מהתא העליון ואימי נאלצת לנגבם כל הזמן.
כל נסיונותינו לאתר את הטכנאי באמצעות השירות לא צלחו
הפקידות (אנה היא אחת המן) אומרות שיחזרו אלינו אך אף אחד לא חוזר

לא ברור לי איך חברה שמכבדת את עצמה מסוגלת להתנהג צורה שכזו.
לא יתכן שהורי שחיים מקצבת זקנה ישאו בעלות התיקון של נזק שנגרם ע"י הטכנאי (דרך אגב יש קוד טכנאי על החשבונית שהשאיר - 97053)

.אציין כי אם לא תדאגו לתיקון הנזק שגרם הטכנאי אני אדאג לפנות למועצה לצרכנות.
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה