פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במיקרו-גל חדש נושא התלונה:
צדוק שפרה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09-05-05 רכשתי מכשיר מיקרו גל קריסטל דגםwp900ap23 בבסט ליין אלקטרוניקה ברחוב טוליפמן 7 בראשל"צ.
ב-08-05 המכשיר הפסיק לחמם וניגשתי לשרותי קריסטל בא.ת. חולון בקשתי מכשיר חדש אך סירבו לי והבטיחו תיקון עד שבוע כעסתי ומחוסר ביררה הסכמתי. לוותר לא יכולתי הבית ללא מיקרו גל אסון, בעוד שנותרו עוד שני תשלומים. כעבור שבוע קבלנו אישור תיקון והחזרתי את המכשיר הביתה.
ב-11-05 שוב המכשיר הפסיק לחמם שוב חזרתי לשירות קריסטל ובקשתי מכשיר חדש אך סירבו לי והיצעו לי תיקון וכשביקשתי תעודת אחראיות לשנה סירבו לי.כעבור שבוע קיבלתי אישור תיקון והחזרתי את המכשיר המתוקן בפעם השנייה.
ב-02-06 המכשיר שוב הפסיק לחמם ושוב בקשתי מכשיר חדש אך סירבו לי האחראי של מחסן שרות והיציע לי תיקון ועוד שישה חודשים אחראיות לשרות.
הפעם אינני מוכנה לוותר, שילמתי בעד מוצר חדש ולא ציפיתי לתיקונים ותקלות כל חודשיים שלושה .מלבד זה הצטרכתי חמש פעמים להפסיד חצאי ימי חופש על מנת להתאים את עצמי לשעות עבודה במחסני שרות.ובכל פעם הבית על גלגלים כי הילדים יכולים לחמם אוכל רק במיקרו כשאני בעבודה.
אני מבקשת את כספי חזרה או מכשיר חדש מדגם אחר משום פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה