|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש ויחס גרוע ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ברקן 6 דירה 2 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פניתי היום 7.3.12 למוקד הטלפוני של קריסטל מכיוון שרכשתי מכונת כביסה חדשה לפני חודשיים בערך והמכונה גורמת לכתמים בבגדים,כתמים שלא יוצאים ונראים בבירור לעין, כאשר ביקשתי שיגיע טכנאי דחוף לביתי ענו לי בשלילה וציינו שרק ביום ראשון יגיע טכנאי, ביקשתי לשוחח עם מנהל והנציגה ריקי שדיברה בצורה מאוד לא יפה אמרה שהבעיה לא מצדיקה שיחה עם מנהל.
עצוב מאוד לקבל כזה שירות ויחס וביחד עם כל זה עוגמת נפש גדולה עם הכביסה.
מקווה שתצליחו לטפל בבעייתי בצורה הטובה ביותר.
תודה רבה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|