|
|
|
|
|
|
שירות גרוע של חברת קריסטל |
נושא התלונה: |
ביטון הדס |
שם/כינוי: |
יום ראשון 25 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קניתי כיריים של חב' דה דיטריש, חשוב לציין כי אינני מבשלת יתר על המידה... והם בשימוש של פעם- שלוש בשבוע, הכיפות החלידו והמבערים (הכסופים) הפכו לשחורים פעם אחת כבר החליפו לי את הכיפות עקב חלודה ואמרו לי לנקות עם החומר שלהם לאחר שסירבתי לקנותו בגלל עלות יקרה (מעל 100 ש"ח..) הטכנאי אמר לי לנקות רק עם חומר כלים פיירי ולייבש זה בדיוק מה שעשיתי והם שוב החלידו, כאשר פניתי אליהם לקח מעל חודש וחצי עד שחזרתי ופניתי שוב והם אמרו כי הם לא מוכנים להחליף וכי השימוש שנעשה הוא לא לפי ההוראות שניתנו ע"י הטכנאי, ביקשתי שישלחו למעבדה לבדיקה והם לא מוכנים... כמו כן לא נראה לי הגיוני לנקות מוצר שהוא אמור להיות יציקת בטון רק עם חומר כלים במיוחד כשנתפס בזה המון שמן ולכלוך. אודה לעזרתכם שכן עוד מעט (17.4.2012) מסתיימת לי האחריות
תודה מראש
הדס
|
וטיפול לקוי של החלפת חלקים |
סוג הנזק : |
החלפת חלקי הכיריים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|