פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת קריסטל נושא התלונה:
ביטון הדס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קניתי כיריים של חב' דה דיטריש, חשוב לציין כי אינני מבשלת יתר על המידה... והם בשימוש של פעם- שלוש בשבוע, הכיפות החלידו והמבערים (הכסופים) הפכו לשחורים פעם אחת כבר החליפו לי את הכיפות עקב חלודה ואמרו לי לנקות עם החומר שלהם לאחר שסירבתי לקנותו בגלל עלות יקרה (מעל 100 ש"ח..) הטכנאי אמר לי לנקות רק עם חומר כלים פיירי ולייבש זה בדיוק מה שעשיתי והם שוב החלידו, כאשר פניתי אליהם לקח מעל חודש וחצי עד שחזרתי ופניתי שוב והם אמרו כי הם לא מוכנים להחליף וכי השימוש שנעשה הוא לא לפי ההוראות שניתנו ע"י הטכנאי, ביקשתי שישלחו למעבדה לבדיקה והם לא מוכנים... כמו כן לא נראה לי הגיוני לנקות מוצר שהוא אמור להיות יציקת בטון רק עם חומר כלים במיוחד כשנתפס בזה המון שמן ולכלוך. אודה לעזרתכם שכן עוד מעט (17.4.2012) מסתיימת לי האחריות

תודה מראש
הדס
וטיפול לקוי של החלפת חלקים סוג הנזק :
החלפת חלקי הכיריים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה