פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים של "דה דיטריש" נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-7.11 רכשתי כיריים מנירוסטה של "דה דיטריש" באמצעות "אולסייל". ב-12.11 הופיעו כתמים שחורים על הנירוסטה מסביב לאחת הרשתות.[צד שמאל] ב-12.11 הוזמן טכנאי של חב' קריסטל שקבע שיש להחליף את משטח הנירוסטה, מאחר והכתמים נוצרו מחיכוך הרשת בנירוסטה בגלל העדר גומיות שלא הושמו מלכתחילה באחד הרשתות. לאחר שלא הגיעו להחליף את המשטח, בררתי את הסיבה בקריסטל, ונמסר לי, שהחלק צריך להגיע מחו"ל ב-2.12.
ב-2.12 התקשרו מקריסטל ומסרו שהחלפת המשטח תעשה אך ורק תמורת תשלום. ומכן החלה מסכת ההתקשרויות התכופה שלי לחב' קריסטל ואולסייל וכל פעם נעניתי שהמשטח יוחלף רק בתשלום [ מה שנוגד את החלטת הטכנאי]. לדברי קריסטל, אני זאת שגרמתי לכתמים, והגומיות נפלו בשטיפה, דבר שכלל אינו נכון.מלכתחילה לא הושמו גומיות באחת הרשתות. חב' קריסטל מתנערת מאחריותה שסיפקה לי מוצר ללא גומיות באחת הרשתות ,והעדר הגומיות היא הסיבה לשפשוף הנירוסטה והופעת כתמים שחורים מסביב לרשת. חשוב לציין שהטכנאי כלל לא ציין שהחלפת המשטח כרוכה בתשלום , אלא קבע עובדה. ב-18.3.12 הגיע ראש צוות הטכנאים לבדיקת הכיריים וקבע שאכן יש שפשוף בנירוסטה בגלל העדר גומיות, שם גומיות על הרשת החסרה ומסר שהוא מעביר את הבדיקה לקריסטל ואני אמורה לקבל תשובה, שעד היום לא הגיעה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת משטח הנירוסטה שכפי שקבע הטכנאי ללא תשלום. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה