פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפייה ברכישת תקע אל פסק שקראו לו-מגן ברקים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספט' האחרון רכשתי מכונת כביסה ומייבש מאבי סופר. נאמר לי כי את שירות ההתקנה אקבל משירות קריסטל. יצרתי קשר עם שירות קריסטל על מנת לקבוע איתם מועד התקנה.קבענו ואכן הותקנו המוצרים.במעמד ההתקנה ניסה הטכנאי לשכנע אותי לרכוש שקע הנקרא-מגן ברקים.סירבתי. לאחר מספר ימים יצרה איתי קשר אחת הפקידות בחברה וטענה בכל תוקף כי עליי לרכוש את תקע המגן בקרים ואם לא כך איני מכוסה מבחינת אחריות וביטוח.לאחר דין ודברים שארכו כשעה.הסברתי לפקידה שאם זה מאוד הכרחי יש לידע את הלקוח על כך בזמן רכישת המוצרים ולא לאחר קבלתם והתקנתם שכן מדובר בסכום לא מבוטל של 400 ש"ח לאחר התשלום על המוצרים.וזאת לאחר הנחה וטובה מאוד גדולה מצד מנהלת המוקד באותו יום!!לאחר מס' חודשים פקד את ביתי חשמלאי מוסמך אשר במקרה הבחין בתקעים שרכשתי באל כורחי.וטען שעליי להסירם מיד.מסתבר כי המפסקים הללו אינם תואמים את עוצמת המכשירים שכן הם מתאימים למכשירים עד 10 אמפר והמוצרים החשמליים מפיקים 16 אמפר.עוד בדק החשמלאי ומצא כי אותם שקעים היו חמים מאוד מה שמראה על מוצר לא תקין שיכל לגרום נזק גדול מאוד ברכוש ואף בנפש כיוון שיכל בקלות לגרום לשריפה (שמבדיקה פשוטה לא היתה מכוסה על ידי חברת הביטוח כי הטעות המרה זאת נעשתה) עוד טען החשמלאי שאילו כלל לא מגיני בקרים כפי שהציגו אותם בפניי אלא מפסקי "אל פסק" פשוטים ביותר.יצרתי קשר עם שירות קריסטל וגוללתי בפניהם את המקרה בתקווה שיאזינו לשיחה שהיתה לי עם אותה פקידה בעת רכישת המפסקים.הסברתי להם את המצב וביקשתי את כספי בחזרה הם מכחישים ויש הרגשה שאין עם מי לדבר הם אינם מוכנים לזכות וטוענים שאף אחד לא כפה זאת עליי. בתור זוג צעיר שזה עתה נכנס לדירה ללא כל ניסיון בכל אותם רכישות ושיטות כפייה נפלנו קורבן ל"עקיצה" הזאת. אנו דורשים את כספנו בחזרה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה