פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה שנרכש באולסייל חתול בשק שירות קריסטל = לשירות 00 נושא התלונה:
סיגאוי רמי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר בקנייה טלפונית מאולסייל קיבלתי את המוצר באיחור של כמה ימים המקרר הגיע לביתי כאשר חסרים בו מגירת אפס למוצרי חלב ומתקן מתקפל לבקבוקי יין בין המקרר למפרט הטכני קיימים הבדלים וטעויות שמטעות את הצרכן וזאת לאחר טלפונים רבים ביני לבין שירות לקוחות אולסייל לבין שירות קריסטל ולאחר שתואם לי טכנאי פעמיים ובבוקר ביקור הטכנאי דאגו לבטל את הגעתו בטענה שלא מגיע לי את החלקים פעם נטען שהחלקים הם בתוספת תשלום פעם נטען שהנושא בבדיקה ופעם נטען שדחפו לי מוצר מתצוגה וכל זה לאחר שביקשו ממני להעביר חשבונית קניה וכך דואגים להתחמק ולנפנף אותי בין שירות ,לשיווק, ליבואן ,ולאולסייל וחוזר חלילה יחס שירות מחפיר לא הוגן מזלזל ומעליב סך הכל קניתי מקרר שאני רוצה להיות מרוצה ממנו ולא שיגרמו לי להתחרט על המקרר שרכשתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את העסקה והחזרת המקרר פיצוי כספי מלא פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה