פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גס ומעליב מנציג השירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר אמקור חדש בשנת 2009. הוא החל לאחרונה לזייף. הפריזר, לעיתים עובד ולעיתים מפשיר. זה בא בצורה לא קבועה. הגיע טכנאי והחליף טרמוסטט (עלה 500 ש"ח). במהשך שבועיים לאחר ה"תיקון" הפריזר המשיך באותה מתכונת - לעיתים הפריזר מקפיא בסדר, ולעיתים מפשיר. הגיע טכנאי בשם משה מרקו. פתח את הפריזר, ראה שמקפיא בסדר ואמר שהמקרר תקין ורצה ללכת. ניסיתי להסביר לו שמהות התלונה היא שלעיתים זה עובד ולעיתים לא, עכשיו במקרה הוא עובד. מאותו הרגע, הוא התייחס אלי בגסות, תוך שהוא קוטע אותי, מעליב ומדבר באופן נוראי כלפי. את המקרר הוא סירב לבדוק עוד, טען שהכל תקין שקראתי לו לשווא. אמר שהייתי צריך לבטל את התלונה ברגע שהמקפיא התחיל שוב לעבוד. למרבה המזל, חלק מן השיחה שיש לי איתו מוקלט לי באייפון ואני יכול להראות לכם את האופן הבוטה בו הוא מתייחס ללקוחות. גם נעלבתי עמוקות ממנו, וגם המקרר לא תוקן, וגם שלמתי 500 ש"ח לשווא. אשמח אם תעמידו אותו במקומו, ואם תחזירו את 500 ש"ח בהם אשתמש לקרוא לטכנאי מקררים שיבוא לתקן את המקרר.
עלבון סוג הנזק :
סנקציה כלפי הטכנאי משה מרקו + החזר כספי של 500 ש"ח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה