פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במכונת כביסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
לפני כמעט 3 שנים רכשתי מכונת כביסה של קריסטל, כעבור 5 חודשים המכונה התקלקלה, הזמנתי טכנאי של החברה אשר תיקן לי את המכונה (החליף לי כרטיס חכם)ללא תשלום כיוון שהייתי באחריות,כאשר התלוננתי איך יתכן שאחרי כמה חודשים המכונה מתקלקלת נאמר לי שהכרטיס הינו רגיש וכנראה בהעברה הוא מעט נדפק. כעבור חצי שנה שוב אותה תקלה והפרוצדורה חזרה על עצמה רק שהפעם הייתי חייבת לשלם לביקור טכנאי כיוון שעברה שנה ולא הייתי באחריות. כעבור חצי שנה שוב אותה תקלה...וגם לאחר חצי שנה נוספת אותה סיפור כאשר כל פעם אני משלמת לטכנאי וכל פעם מדובר באותה תקלה .וכשאני מתלוננת שהבעיה במכונה הטכנאים מנסים לתרץ מיני תירוצים שונים, כמו נפילות מתח(קניתי שקע מגן) שמוש מופרז במכונה(עושה כביסה 4 פעמים בשבוע זה לא נראה לי שימוש מופרז...)או אבנית(פעמים בשנה אני מפעילה את המכונה עם חומץ) וכך הסיפור חזר על עצמו 5 פעמים בשלוש שנים! הפעם החמישית קרתה בדיוק עכשיו והפעם לשם שינוי זאת לא היתה בעיה של הכרטיס אלא הלך המנוע.. . התלוננתי בחברה ,אמרתי שאני לא חושבת שאני צריכה לשלם כל פעם על טכנאי כי יש פגם במכונה, אבל לא היה עם מי לדבר. בחברה טענו שאני כבר לא באחריות , לא עזר שאמרתי שהתקלה הראשונה קרתה כאשר עדיין הייתי באחריות הם מסרבים בתוקף להודות שאכן המכונה פגומה. עם כל הכסף ששלמתי לטכנאים הגעתי כבר ל1300 שקלים(חצי מכונה)
אודה מאוד על התיחסותכם למקרה הנ"ל
כספי סוג הנזק :
מכונה חדשה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה