פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מנוע במכונת הכביסה פעם רביעית ללא הצעה מטעם החברה להחליף את המכונה iv נושא התלונה:
הללי אודי ורונית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 שנים רכשתי מכונת כביסה של חברת קריסטל 7 ק"ג ביג סרייס . לאחר תום האחריות של החברה, עשיתי ביטוח מורחב מטעם החברה . בחודש דצמבר האחרון ארעה תקלה במנוע . טכנאי מטעם החברה הגיע והחליף מנוע . השירות היה טוב . לאחר כ -שלושה שבועות בערך ,שוב ארעה תקלה במנוע ושוב הוחלף מנוע . לאחר כחודש נוסף שוב אותה תקלה ושוב הוחלף מנוע .היום שוב הופסקה מכונת הכביסה בשל תקלה במנוע . התקשרתי לשירות קריסטל והמוקדנית תאמה טכנאי שיגיע מחר ושוב יחליף מנוע ומסרה כי עלי לשלם 120 ש"ח עבור שירות זה למרות שמדובר באותה תקלה חוזרת ונשנית שוב ושוב!!!!!!! . שאלתי אותה אם דבר זה הגיוני וזו מסרה כי אכן זה הגיוני ואין מה לעשות . אנו הורים ל 4 ילדים קטנים וכל תקלה במכונת הכביסה דורשת מאתנו להתארגן .אנו מאוכזבים מאוד ממכונה זו שעליה שלמנו ממיטב כספינו ודורשים טיפול משמעותי או לחילופין החלפת המכונה במכונה חדשה !! . למען שם הטוב של החברה ואפשרות לקניות נוספות דרככם , נבקשכם להיענות במיידי לפנייתנו זו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכונת כביסה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה