|
|
|
|
|
|
החלפת מנוע במכונת הכביסה פעם רביעית ללא הצעה מטעם החברה להחליף את המכונה iv |
נושא התלונה: |
הללי אודי ורונית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 שנים רכשתי מכונת כביסה של חברת קריסטל 7 ק"ג ביג סרייס . לאחר תום האחריות של החברה, עשיתי ביטוח מורחב מטעם החברה . בחודש דצמבר האחרון ארעה תקלה במנוע . טכנאי מטעם החברה הגיע והחליף מנוע . השירות היה טוב . לאחר כ -שלושה שבועות בערך ,שוב ארעה תקלה במנוע ושוב הוחלף מנוע . לאחר כחודש נוסף שוב אותה תקלה ושוב הוחלף מנוע .היום שוב הופסקה מכונת הכביסה בשל תקלה במנוע . התקשרתי לשירות קריסטל והמוקדנית תאמה טכנאי שיגיע מחר ושוב יחליף מנוע ומסרה כי עלי לשלם 120 ש"ח עבור שירות זה למרות שמדובר באותה תקלה חוזרת ונשנית שוב ושוב!!!!!!! . שאלתי אותה אם דבר זה הגיוני וזו מסרה כי אכן זה הגיוני ואין מה לעשות . אנו הורים ל 4 ילדים קטנים וכל תקלה במכונת הכביסה דורשת מאתנו להתארגן .אנו מאוכזבים מאוד ממכונה זו שעליה שלמנו ממיטב כספינו ודורשים טיפול משמעותי או לחילופין החלפת המכונה במכונה חדשה !! . למען שם הטוב של החברה ואפשרות לקניות נוספות דרככם , נבקשכם להיענות במיידי לפנייתנו זו .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מכונת כביסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|