הטעיית לקוח - הזמנת טכנאי לבית שאין צורך כלל וגבייה בתשלום מיותר |
נושא התלונה: |
קריו יוסף |
שם/כינוי: |
יום שלישי 24 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מדובר במכונת כביסה של חברת קריסטל - אימי שתחייה לחיים ארוכים , יודעת לתפעל מכונת כביסה זאת , כיוון שאימי הייתה בבית החולים ,עבר תפקיד הכביסה אליי , ניסיתי לתפעל את המכונה אך לא הצלחתי להפעיל את המכונה, כיוון שאין בידי ספר תפעול היתקשרתי לשירות הלקוחות , והם פירטו לי איך להפעיל את המכונה , אך לטענתם היא שהמכונה צריכה לפעול לאחר לחיצה על כפתור ההפעלה מיד .וככל הניראה ישנה תקלה בדלת נעילה , ויש צורך להזמין טכנאי ,שהגיע הטכנאי המכונה פעלה ולא נימצאה בה שום תקלה , היתקשרתי לשירות חזרה ואמרתי להם שהוסבר לי שהמכונה אינה תקינה , אך הסבירו לי כך " אתה הזמנת טכנאי ..זאת בעיה שלך ... ושילמתי 250 שקלים עבור 3 דקות "הסבר לתפעול המכשיר" כיוון שהטכנאי הגיע לביתי , טענתי היא שמדובר בהטייה ללקוח ואם קרתה טעות וטעויות כאלה לא קורות כל יום אז הלקוח צריך לשלם על "אי הבנה " לדעתי לא הוגן כלל !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת תשלום , או פיצוי השווה לערך הוצאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|