פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח - הזמנת טכנאי לבית שאין צורך כלל וגבייה בתשלום מיותר נושא התלונה:
קריו יוסף שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
מדובר במכונת כביסה של חברת קריסטל - אימי שתחייה לחיים ארוכים , יודעת לתפעל מכונת כביסה זאת , כיוון שאימי הייתה בבית החולים ,עבר תפקיד הכביסה אליי , ניסיתי לתפעל את המכונה אך לא הצלחתי להפעיל את המכונה, כיוון שאין בידי ספר תפעול היתקשרתי לשירות הלקוחות , והם פירטו לי איך להפעיל את המכונה , אך לטענתם היא שהמכונה צריכה לפעול לאחר לחיצה על כפתור ההפעלה מיד .וככל הניראה ישנה תקלה בדלת נעילה , ויש צורך להזמין טכנאי ,שהגיע הטכנאי המכונה פעלה ולא נימצאה בה שום תקלה , היתקשרתי לשירות חזרה ואמרתי להם שהוסבר לי שהמכונה אינה תקינה , אך הסבירו לי כך " אתה הזמנת טכנאי ..זאת בעיה שלך ... ושילמתי 250 שקלים עבור 3 דקות "הסבר לתפעול המכשיר" כיוון שהטכנאי הגיע לביתי , טענתי היא שמדובר בהטייה ללקוח ואם קרתה טעות וטעויות כאלה לא קורות כל יום אז הלקוח צריך לשלם על "אי הבנה " לדעתי לא הוגן כלל !
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת תשלום , או פיצוי השווה לערך הוצאה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה