פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא לשביעות הלקוחה נושא התלונה:
מאיר אבהר  אביבה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.12.04 נרכשה מכונת כביסה קריסטל בסנסור , קניון ר"ג.
לאחר 10 חודשים הוזמן טכנאי בגין תקלה ויש תכתובת ענפה בענין, בגין רעש, הוזמן טכנאי ותיקן לא עברו מספר שעות ושוב תקלה חוזרת וחוזרת ועוד תקלות ויש תכתובת עם שרות קריסטל בחולון. נכון להיום 30.1.06 הסתיימה האחריות בתאריך 12.12.05 וביום 11.12.הוזמן שוב טכנאי בגין נזילה כתוצאה מתיקון שהיה . התקשרתי בחודש ינואר 06 ואמרתי שיש שוב נזילה אמרו שזה כרוך בתשלום.
האם זה הוגן שאחרי 10 חודשים יהיו כל כך הרבה תקלות למכונה חדשה?
האם בגין תיקון טכנאי לקוי אצטרך לשלם שכר?
אין בכוונתי לעבור על כך בשתיקה, וביקשתי שתוחלף לי מכונה.

נענתי בסרוב מצב מנהלת שרות לקוחות גב' כרמלה.
אין במכתבי זה איום.
משנענתי בשלילה בכוונתי להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות שם תתברר התביעה לעומקה.
היה ויש מקום לפתור ענין זה שלא בערכאות משפטיות אני זמינה בכל עת.

תודה אביבה דן מאיר 0503020464 תיאור הבעיה:

כספי זה העיקרי משום ששילמנו את מלוא כספנו ועוגמת נפש, בזבוז זמן סוג הנזק :

החלפת המכונה ובזה אין פשרות. תודה
כספי , עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכונה ולא שליחת טכנאי לבדוק אם יש נזילה ואם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
המוצר נרכש ב- 12/04 והאחריות למוצר פגה ב 12/05 תגובה:
שרותי אחזקה על פי צו הפיקוח על מצרכים ושרותים בתום האחריות מחוייבים בתשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה