פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות בחולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מייבש הכביסה שלנו התקלקל והזמנו שירות מקריסטל סיכמתי עם פקידת השירות שהטכנאי יודיע לי טלפונית חצי שעה לפני הגעתו וכך היה. טכנאי שהגיע טען שיש להחליף את התרמוסטט במייבש, פירק את המייבש, החליף תרמוסטט, גבה 245 ש"ח ויצא לדרכו. כשהפעלתי את מייבש הכביסה לאחר מכן, המייבש עשה רעש שלא היה לפני התיקון ולאחר שפעל כשעה וחצי גם גיליתי שאינו מייבש - הכביסה נותרה רטובה וקרה בתוך המייבש. שוב הזמנתי שירות קריסטל, שוב הודיעו לי חצי שעה לפני הגעת הטכנאי, הפעם הגיע טכנאי אחר, הוא בדק את המייבש והתקשה לאתר את התקלה. הוא אף ציין שאין לו מושג איזה תרמוסטט הוחלף אבל לדעתו צריך להחליף גוף חימום בעלות של 300 ש"ח נוספים. מכיוון שלא היה לו את החלק הדרוש הוא לא רצה לפרק את המכשיר ולבדוק האם זו אכן הבעיה, הוא הציע שיזמין את החלק הנדרש וכשזה יהיה ברשותו הוא יגיע שוב והפעם יפרק את המייבש ואם יש צורך יחליף גוף חימום. עד כאן הכל נעשה בהסכמתי ועל דעתי. הטכנאי האחרון אמר שיש להיעזר בסבלנות עד שהחלק יגיע וכי יצרו איתי קשר לתאום הביקור הבא שלו. ביום ראשון האחרון קיבלתי טלפון משירות קריסטל והודיעו לי כי טכנאי היה בביתי כשלא הייתי בבית ועל כן אני מחוייבת לשלם להם 120 ש"ח על ביקור טכנאי. מכאן התחילה סאגה ארוכה בה אני צריכה להוכיח להם "שאין לי אחות". דיברתי עם לא פחות משלוש נציגות שירות ברמות שונות של אדיבות או חוסר אדיבות. כולן חזרו על המנטרה שהזמנתי טכנאי ולא הייתי בביתי וסרבו להקשיב להסבריי על כך שלא הזמנתי טכנאי ועל כך שהמתנתי בסבלנות שיודיעו לי מתי יגיע החלק המבוקש ואיתו הטכנאי. כל הסבריי נפלו על אזניים ערלות. ביקשתי פעמיים לדבר עם גורם בכיר יותר, נאמר לי שיחזרו אלי ולא חזרו. גם לתאם מועד חדש לביקור טכנאי סרבו מכיוון שהבעתי תרעומת על כך שעלי לשלם 120 ש"ח נוספים על דמי הביקור שכבר שלמתי לטכנאי הראשון שלא הצליח לתקן את התקלה או אולי אף החמיר אותה.
כספי, זמן סוג הנזק :
שליחת טכנאי מיידית לתיקון התקלה. לחייב עבור חלקים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפנייתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה