פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלתות מקרר אמנה לא מאוזנות - אטימות וראש קטן נושא התלונה:
בן שושן שאול שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

רכשנו מקרר אמנה מחברת בסט ביי בחודש מרץ והמקרר סופק בסוף אוגוסט 2006 לפי בקשתנו , המקרר הובל ע"י חברת ההובלות לביתנו הובהר לנו ע"י מובילי החברה כי יש צורך לפרק את דלתות המקרר על מנת להכניסו לבית, וכן יש צורך לשלם על הפירוק.
המובילים פירקו את הדלתות והרכיבו מחדש בבית , הדלתות לא הורכבו ישר ואינם באותו גובה.

פנינו לשרות קריסטל ונשלח אלנו טכנאי שניסה לאזן אך לא הצליח. פנינו שוב פעמיים ובכל פעם לא אוזנו הדלתות בהצלחה, שרות קריסטל הציע לנו לקבע את המקרר ע"י תומכים\רגליים שקיימים מתחת למקרר וע"י הגבהה של אחד התומכים וכך לאזן את הדלתות שיגרום לאי איזון בתוך המקרר, ואחרי הקיבוע אין להזיז את המקרר אחרת החברה לא תאזן שוב.
הובהר לנו כי זו הדרך המומלצת ע"י חברת אמנה וכי רשום זאת בחוברת ההדרכה.


• קראנו היטב את חוברת ההדרכה , ושם יש הסבר מדייק אך לאזן את הדלתות ללא התומכים הנ"ל.
• איזון המקרר ע"י המלצת החברה אינה הגיונית מפני שא"כ לא נוכל לזיז את המקרר , לנקות , להחליף את הפילטרים שהומלצו ע"י החברה. המלצה זו תמוהה !
• בדקנו מקררים תואמים הן בחנויות והן אצל לקוחות ולא נתקלנו בחוסר איזון כמו שקיים אצלנו.


פנינו לשרות לקוחות בתלונה כנגד השרות בירושלים , לצערי הם הפנו שוב את התלונה לירושלים ששם נתנו את התשובה הלא הגיונית הנ"ל .
בתשובה על התלונה הבהירו לנו שוב:

ציטוט:


א. לאחר עיון בתלונה חברתנו סבורה כי הנושא הרגלית לא הובהר כראוי.
ב.איזון סופי של הדלתות יעשה ע"י ייצוב הרגליות הקדמיות של המקרר.
ג. חובה לקבע את הרגליות של המקרר לאחר כל פעולה בה נדרש להזיז את המקרר ממקומו לניקיון וכו' , ואין מחובת חברתנו לביצוע האמור.


אנה עזרו לי להסביר לחברת קריסטל כי המצב לא הגיוני .
לא נראה לנו שכל בית ישראל שיש להם מקרר דלת ליד דלת מקבעים את המקרר לרצפה .


תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
איזון הדלתות ללא קיבוע המקרר או החלפה. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחריאת קש שם ותפקיד:
המוצר "מקובע" בעזרת רגליות המשמשות גם לאיזון . כל תנועה של המוצר גוררת צורך באיזון מחדש. הדבר נכון לריהוט ולמוצרי חשמל כבדים במידה שווה. תגובה:
עם תשונה הטכנולוגיה היא תאומץ לאלתר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה