פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ופוגע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים רכשתי מקריסטל מכונת כביסה ומייבש כביסה. התקשרתי על מנת לתאם התקנה ונאמר לי כי השעות שבהן יכול להגיע טכנאי הן 13:00-17:00 כאשר מתקשרים חצי שעה לפני כן. אני אמורה להפסיד יום עבודה שלם כדי להיות בהיכון לביקור הטכנאי. שאלתי אם יש אפשרות לתאם התקנה ביום שישי אשר בו אינני עובדת וקיבלתי סירוב מוחלט.
אפילו שאני מוכנה להשתדל להגיע בין 16:00-17:00 הביתה כדי למזער את ההיעדרות שלי מהעבודה - אין הבנה מצד קריסטל.
בנוסף- נאמר לי כי עליי לעזור לטכנאי להעמיס את המכונה והמייבש לחדר הכביסה. אם אינני יכולה מבחינה פיזית לעזור לו עליי לדאוג כי יהיה גבר בבית.
אני בהריון- אז מן הסתם אינני יכולה לעזור לטכנאי החלש.
אני מתחרטת שקניתי מוצרים של קריסטל ואני בטוחה שאינני מעוניינת לקבל מהם שירות בשנים הקרובות.
אבקש לקבל את תגובתם לנושא זה.
כלכלי סוג הנזק :
תיאום שעת התקנה שנוחה לי והתנצלות על הדרישה כי עלי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות מול הלקוחה תגובה:
ניתן פיתרון לפנייתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה