פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פדיון מלא של ביטוח החיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ראשי -אלנבי ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד ביטוח מנורה / מחלקת ביטוח חיים
לידי:צוות 35
הנדון : פדיון מלא של כל ביטוחי החיים שברשותכם
אני גבי פז מבקש ממכם לפדות את כל הביטוחים שברשותכם.
לידיעתכם אני מתקשר אליכם על בסיס יומיומי ,כמובן בבוקר מוקדם כי לאחר מכן אתם לא עונים –מזכירה אלקטרונית במשך שעות(כפי שאתם יודעים).
אבקשכם לברר מה הסיבה ל"סחבת" של חודשים עם תירוצים עלובים כמו "הצ'קים שמעבירים אלייך חזרו פעמיים....בדואר"
אתם מבטיחים לחזור אליי ומעולם לא חזרתם אליי במענה לפנייתי.
שיא החוצפה שהיום הורדתם לי מהח"ן 883.20 ₪ על ביטוח חיים שאתם יודעים שאני רוצה לפדות -
הלא פוטרתי מעבודתי ולא מפרישים לי יותר כספים לביטוח , קיבלתם את כל הניירת שנתבקשתי לתת- בפקס/ואישית באתי אליכם.
ביקשתי לפדות ביטוח חיים גם מ"כלל" וה"פניקס" והם נתנו לי בדיוק בזמן העבירו ישירות לח"ן הבנק (ללא טלפון אחד!!!)
אני מדבר איתכם על בסיס יומיומי ואתם מבטיחים "יחזרו אלייך....תמתין נבדוק....הגשת את זה ...אהה כן ...רגע אולי חסר...אהה לא.
דיייייייייי מספיק
אני לא מצפה מכם לשרות אבל די להתעללות.
מחכה מכם לפדיון מלא לזיכוי הכספים שנלקחים ממני לקראת סוף התהליך.
לידיעתכם כל הכספים שאקבל יבדקו עם הגורמים הרלוונטיים –אבקש לשמור את כל שיחות הטלפון המוקלטות.
לשאלות נוספות
נייד – 054-6623621 גבי פז
לוטה:
-הגשת תלונה ביחידה לפניות ציבור
-עו"ד
-תקשורת


עוגמת נפש סוג הנזק :
לפדות כספי מביטוח חיים פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטח תגובה:
טופל ישירות מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה