פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבדן כושר עבודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
6/9/2013
03-7107402 פקס:

לכבוד:
מנכ"ל מנורה ביטוח ,
מר מוטי רוזן
שלום רב,
הנדון: נוי *******ת.ז ************
אני מבוטחת בחברתכם כ -30 שנה!!!
כל השנים אני משלמת מתוך ידיעה שיש מי שדואג לעתידי !
פעם בשנה-שנתיים הייתי יוצרת קשר עם סוכנת הביטוח (רוסק רחל) לברר האם הכל תקין ו/או האם צריך לשנות משהוא. תמיד תשובתה היתה שהכל תקין ובמסלול הנכון!
לפני כשנה פניתי לסוכנת הביטוח שלי בשאלה האם כאשר אני מתקרבת לגיל פנסיה ,המסלול נכון ,
תשובתה שוב היתה הכל תקין !!
היום בדיעבד אני מבינה עד כמה היעוץ שלה לא היה תקין ואפילו מוטעה.
כי בחישוב להיום של הסכום שאקבל לפנסיה –אני מבינה שאם היה נעשה שינוי במהלך השנים ,הסכום בעת הפרישה -היה גבוה יותר !
בנוסף לכך בקשתי עתה להמשיך את החסכון של אבדן כושר עבודה והתשובה שלכם היתה שהייתי צריכה להודיע על כך לפני גיל 60.
האם הסוכנת שהיתה לי לא היתה אמורה להסביר לי ?
אני אמורה לצאת נפסדת מכל ההיבטים? גם בחסכון שאקבל וגם באבדן כושר ?
אני מבקשת את התערבותך ובדיקת הנושא לעומקו


.
תודה
נוי *******054-*********
**************[email protected]
כספי סוג הנזק :
המשך חסכון של אבדן כושר עבודה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה