|
|
|
|
|
|
פדיון פיצויים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי למנורה לפדיון פיצויים הם נתנו לי טלפון של "קידמה" שהם יטפלו בי שלחתי להם את הטפסים לקח להם חודש פלוס לשלוח למנורה ובמנורה אמרו לי היית שולחת אלינו יותר מהר אחרי שהם הפנו אותי לקידמה! אחרי שזה סופסוף הגיע למנורה הם אומרים לי עוד 21 ימי עסקים יופקד לך הכסף!!!מזה ההתנהלות הזאת? כמה זמן ולמה זה פרוצדורה כ"כ מסובכת????????
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי זה ממש ממש דחוף לי כבר הפקדת הכסף תודה מראש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|