פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית עמלות בעודף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי יאיר *** ויש לי קרן פנסיה בחברת מנורה מבטחים.
בדצמבר 2012 לאחר פנייתי לחברת מנורה הוסכם לתת לי הטבה בעמלות כך שהם יעמדו על 2.5% מהצבירה ו- 0.25% מההפקדות החודשיות.
לפני כחודשיים לאחר שקיבלתי דו"ח מחברת מנורה שמתי לב שגובים ממני 0.49% מההפקדות החודשיות. פניתי מספר רב של פעמים לחברת מנורה (בטלפון ובפקס) אך הנושא לא טופל בתחילה אמרו לי שיקח כמה ימים לבדוק זאת לאחר מכן אמרו לי שבירור לוקח שבועיים . לאחר כחודש שלחתי מכתב כועס לפניות הציבור ולאחר מספר ימים קיבלתי תשובה במסרון לטלפון שהיות ויש לי סוכן נגבה ממני יותר עמלה היות וחלקה הולך לסוכן.
פניתי אליהם שוב בפקס והסברתי כי הצטרפתי עצמאית לקרן הפנסיה שלהם ואת הפקדות סוף שונה אני עושה באופן עצמאי (מגיע פיזית למשרדם) ועל כן לא צריכה להגבות עמלת סוכן. על מכתבי זה אפילו לא טרחו לענות במסרון.
אני מרגיש לכוד היות ואני מתקרב לגיל 50 והבנתי כי מעבר לקרן פנסיה אחרת כרוך ב- 5 שנים תקופת הכשרה והמעבר יכול לפגוע בי במידה ויחול מקרה ביטוח .
אני נמצא במצב שבו אני משלם הרבה כסף למען הבטחת עתידי לחברה שאינה יודעת או רוצה לתת שרות הולם ללקוחותיה.

אבקש את התיחסותך /טיפולך / התערבותך בנושא.

נ.ב – קיים ברשותי מכתב מחברת מנורה המסדיר את ההטבות שהייתי צריך לקבל בעמלות .

כספי סוג הנזק :
תיקון גובה העמלות פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה