פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת דיווח על פדיון פוליסה ועיכוב הגעת הכספים מפוליסה שבקשתי לפדות .iv נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת הביטוח כדי לפדות שתי פוליסות נשלחו לאחר חיפוש טפסים והחזרתי אותם חתומים כנדרש לאחר שבועיים ששאלתי מה קורה נאמר לי שפוליסה אחת בתהליך והשניה הטופס לא נכון נשלח לי טופס חדש שהגיע
לאחר כשלשה שבועות כל השוני בכותרת הטופס יש מילה אחת שונה ...
שלחתי טופס חדש זה ואני מנסה להבין מתי יגיע הכסף [בינתיים קבלתי הכסף מהפוליסה הראשונה לא קבלתי שום מסמך על הפדיון פשוט מצאתי סכום בבנק!] בקשר לפוליסה השניה אין אפשרות לקבל אנפורמציה והבטחות של נציגה בכירה לא הגיעו לידי מימוש ..שלמתי להלואת גישור לפי 11% ריבית ואני מצפה להחזר בהתאם.
אני ממליץ לכל מי שמתכוון לפתוח פוליסה בחברה זו לחשוב טוב ולא להתפטוט לגינגל שבמענה הקולי שלהם .
יש לי סיפורים נוספים על דרכם בקשר עם הלקוח.
שמנהל סמכותי יתקשר אלי וידאג לפצותי לא באמירת התנצלות !!!! פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה