|
|
|
|
|
|
החזרת כספים - עיכוב ודחייה ממושכת |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 פברואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אלנבי 115 תל אביב |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך: 5.2.16 נפטר אבי. הוא ואימי מבוטחים בביטוח סיעודי במנורה מבטחים. באוגוסט נכנסתי לחשבונו וראיתי כי ממשיכים להוריד לו את הפרמייה. התקשרתי ובקשתי לזכות את חשבנו ב-7 חודשים שהפרמייה המשיכה לרדת.קיבלתי תשובה כי ישלח אלי הצ'ק. עד היום אני רודפת אחריהם ולא קיבלתי כלום. פעם אומרים שהצ'ק נשלח לסוכן , פעם אומרים שישלח אלי.. וכך מושכים אותי עוד ועד..! מבקשת את עזרתכם.עלי לציין שהפקידה איתה אני מדברת מנסה לעזור לי אבל גם היא לא מצליחה לתת לי תשובות בדוקות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי חשבון והחזרת כספים שנגבו לא כחוק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|