פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת כספים - עיכוב ודחייה ממושכת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 115 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 5.2.16 נפטר אבי. הוא ואימי מבוטחים בביטוח סיעודי במנורה מבטחים. באוגוסט נכנסתי לחשבונו וראיתי כי ממשיכים להוריד לו את הפרמייה. התקשרתי ובקשתי לזכות את חשבנו ב-7 חודשים שהפרמייה המשיכה לרדת.קיבלתי תשובה כי ישלח אלי הצ'ק. עד היום אני רודפת אחריהם ולא קיבלתי כלום. פעם אומרים שהצ'ק נשלח לסוכן , פעם אומרים שישלח אלי.. וכך מושכים אותי עוד ועד..! מבקשת את עזרתכם.עלי לציין שהפקידה איתה אני מדברת מנסה לעזור לי אבל גם היא לא מצליחה לתת לי תשובות בדוקות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חשבון והחזרת כספים שנגבו לא כחוק. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה