פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי בזמן עבור פוליסה שבואלה נושא התלונה:
צ'רנר רחלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 10/8/05 מכרתי את רכבי, מכיוון שלא היה לי צורך בביטוח יותר ביקשתי לבטל את החודשים שנשארו ולקבל את יתרת הכסף המגיעה לי, מאותו יום ועד היום עדיין לא הוחזר לי כספי וכל מה שאני יכול לשמוע מסוכן הביטוח שלי זה : " אתה צודק מעולם לא נתקלתי בדבר כזה - במנורה עשו בלאגן בנושא הזה ואני לוחץ עליהם על מנת שיזרזו את הטיפול." אני שואל אם בשנת 2005 עלי לחכות כמעט 4 חודשים (והיד עדיין נטויה) על מנת לקבל את כספי חזרה? לא נעשתה שום פניה מנורה בכל החודשים האלה אלי אפילו לא להתנצל על העיקוב ואני זה שרודף אחריהם כל הזמן! עלי לציין שהסכום המדובר הוא 1100 ש"ח . במידה ואני הייתי חייב למנורה סכום כזה במשך 4 חודשים היא היתה תובעת אותי והיה עלי לשלם שכר טרחה ותוספת ריביות והצמדה. ואני שואל למה מנורה עדיין לא החזירה לי את כספי ומדוע שלא אקבל פיצוי על הנושא?
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף המגיע לי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה