פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט פנה אלינו נציג מכירות בשם רון שהציג בפנינו את התנאים להצטרפות לפוליסה לביטוח חיים וביטוח ומבנה למשכנתא.

אנו במקביל באותה התקופה מחזרנו את המשכנתא שלנו וערכנו סקר שוק אצל חברות הביטוח על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר.

רון היה מאד משכנע ואף הציע את ההצעה האטרקטיבית ביותר. לטענתו לאחר שנחתום על הטפסים התהליך יארך כשלושה שבועות עד שהפוליסה תכנס לתוקף, אך כפיצוי על זמן ההמתנה הוא מעניק לנו חודשיים חינם.

אנו חתמנו על ייפוי כח המאפשר לחברת מנורה לפנות לבנק להמרת הביטוח והתהליך החל.

ברצוני לציין כי באותה התקופה נאלצנו לשלם דמי ביטוח יקרים לבנק ולכן רצינו מאד לסיים את התהליך כמה שיותר מהר.

בתאריך 4.9.05 פנינו למוקד השירות לבדוק איך מתקדם התהליך והאם יש כבר תשובה. נאמר לנו שזה עדיין בטיפול אך תוך כשבוע בערך כנראה שנקבל תשובה. משלא קיבלנו תגובה פנינו שוב בתאריך 26.9.05 ושוב נאמר לנו שעדיין אין תשובה אך ממש ביום-יומיים הקרובים הפוליסה תאושר ותשלח לביתכם.

ושוב משלא קיבלנו תגובה (למרות שכבר עבר חודש וחצי מיום תחילת התהליך) פנינו בתאריך 9.10.05.
שוחחתי עם נציגה בשם גלי שהרגיעה אותי ואמרה לי שאין לי מה לדאוג וכבר יש אישור. הסברתי לה שהפוליסה עדיין לא נשלחה אלי והיא אמרה שהיא תדאג לשלוח לי אותה בימים הקרובים. זכור לי ששאלתי מס' פעמים אם אני כבר מבוטחת ע"י חברת מנורה ואני כבר לא אשלם לבנק על הביטוח היקר שלהם והיא חזרה והרגיעה אותי ואף מסרה לי את מס' הפוליסה ואמרה לי שאין לי מה לדאוג אני כבר לקוחה שלכם.

מכיוון שהפוליסה לא נשלחה אלי וחויבתי בתאריך 1.11.05 על ידי הביטוח של הבנק (שכפי שצוין הוא מאד יקר), בעלי, גדי, פנה אל גלי והסביר לה שזה מאד לא בסדר כי חויבנו על הביטוח של הבנק. היא הסבירה לו כי הפוליסה שלנו הועברה לאישור לחברת מנורה וזה התעכב כי הייתה איזושהי בעיה עם הפרטים שלנו. (דבר שלא עודכנו עליו). לאחר שהוא הביע התנגדות היא אמרה שהיא תעשה לנו טובה ותאריך את תקופת אי התשלום עד חודש ינואר. (כאשר בפועל אין בכלל פוליסה ואנו משלמים לבנק, כך שבעצם היא לא עושה לנו טובה אלא לא נותנת שירות ולכן על מה בעצם אנו אמורים לשלם....).

החלטתי לפנות שוב לגלי מכיוון שהיא הנציגה שהרגיעה אותי בשיחה שהפוליסה בתוקף, היא הנציגה שהבטיחה לשלוח לי את הפוליסה בהקדם ולכן נדהמתי כאשר היא ענתה לי בתוקפנות וביקשה ממני לרשום מס' פקס' כדי שאשלח בקשת ביטול לפוליסה מכיוון , ציטוט שלה, "היא לא יודעת איך לצאת מאתנו". כל השיחה היא דיברה עד שדרשתי ממנה שתתן לי לדבר, היא הייתה מאד תוקפנית ולא אדיבה.

אני רוצה להדגיש שהיא נתנה לי להרגיש כמו איזה סחטנית שמנסה לסחוט חודשים חינם. לא הייתה לי מטרה כזאת, אני בסך הכול רציתי לבטח את הנכס שלי בחברתכם. עמדתי על זכויותיי מכיוון שאלו הזכויות שהובטחו לי עם תחילת ההתקשרות.

אני משלמת פי 2 לחברת ביטוח דרך הבנק ולכן כל יום חשוב לי. אם היו מעדכנים אותי בתחילה על אורך התהליך, הייתי עושה את השיקולים שלי.

שוחחתי עם עמית, שהציגה את עצמה כמנהלת של גלי, שאף היא הציעה לי לשלוח בקשה לביטול הפוליסה.

שירות רע כזה לא קיבלתי מעודי. יותר נכון חוסר שירות כזה. אם כדי להצטרף להיות לקוחה של מנורה אני נתקלת בשירות רע כזה על אחת כמה וכמה אם אזדקק לשירות שלכם בעתיד.

לא תודה!!! כמובן שהחלטתי לבטח את הדירה בחברה אחרת וכמובן שאמליץ לחבריי לא להתקרב לחברת מנורה.

אשמח לקבל את תגובתכם בנושא.

תודה מראש
פרי אבני
שרות לקוי, בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :
התיחסות בהתאם פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל- מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה