פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה להחזרת כספים + פיצוי עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני המבוטח בשתי פוליסות בחברת מנורה:
א. פוליסת ביטוח חיים מס' 1197 12360488
ב. מחלקה ראשונה 13052436
בעבור ועל פי המוסכם המצאתי לחברת מנורה ערבות בנקאית בבנק אוצר החייל, וחברת מנורה הורשתה לגבות בחשבון 119.23 ש"ח מדי חודש בחודשו בגין פוליסת א', ו-76.75 ש"ח מדי רבעון עבור פוליסת ב'.

ב-26/10/05 משכה חברת מנורה בהוראה זו מחשבוני 554.08 ש"ח ללא זכות והרשאה מצידי וללא כל הודעה או דרישה מצד חברת מנורה. מאז עברתי דרך חטחתים בשיחות בילתי נעימות, עינייניות ומקוממות עם פקידים שונים בשירות הלקוחות, אשר במהלכן כולם ציינו מילת קסם: השם שוקי. ולבקשת פקידים אלו שלחתי פקס אשר ב-31/10/05 אישרו לי טלפונית כי התקבל במחלקתכם. ב-3/11/05 לאחר שיחות בטונים גבוהים על סף איבוד אשטונות הועיל מר שוקי וצילצל אלי. בקור רוח ושאננות הסביר לי כי טעויות יכולות לקרות וכי הנושא מטופל.

עוד לא הספקתי לעכל אדישות של חברת מנורה מול קושיים ונזקים שגרמתם לי בהיותי בחריגה בחשבוני בבנק כפועל יוצא מחיובכם, וב-8/11/05 חייבתם שוב חשבוני בסך .556.09 ש"ח כאילו לא היה דבר מעולם. חיוב זה הוחזר על ידי הבנק שלי עקב היות חשבוני בחריגה, ולהמלצת הבנק ביצעתי ביטול הוראת הקבע האמורה.

סך ההוצאות הכוללות עמלת החזרה בבנק, ריבית, טלפונים, פקס וכו' מסתכמים נכון לרגע זה בכ-100 ש"ח . אשר לטירדה ועוגמת הנפש שגרמתם לי, איני יודעת בשלב זה את ערכם הכספי, אבל זמני יקר במיוחד.

אבקש את עזרתכם בטיפול בבעיה הנ"ל, שכן שבעתי מהיחס והזילזול להם זכיתי מחברת מנורה.
כספי סוג הנזק :
החזרת כספים + פיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל-מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח . תודה על ציון מספרי הפוליסה שעזרו לנו לבדוק את המקרה ביתר מהירות. תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה