|
|
|
|
|
|
צ'יק שנעלם |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום וברכה !
לפני כשלושה חודשים ביקשתי לפדות כספי חיסכון מביטוח משכנתא עם מרכיב
חיסכון מספר-10801017.
לאחר ששלחתי את כל המסמכים הרלוונטים , נאמר לי שבקשתי התקבלה והשיק נשלח אלי.
לאחר שבוע התקשרתי והודיע ולי שהשיק נשלח ל"תשובה סוכנות לביטוח" התקשרתי אליהם והם טענו ששלחו את השיק חזרה למנורה מבטחים .
התקשרתי שוב למנורה מבטחים והודיעו לי שהשיק נשלח ל"כור סוכנות לביטוח"ונתנו לי מספר טלפון לבירורים שלא קיים.(035606161 )התקשרתי שוב למנורה מבטחים -קשרי לקוחות והודיעו לי שאני צריך לשלוח מכתב ולהתלונן.
שלחתי אליהם פקס ב24-03-08 מכתב תלונה כמו שביקשו ,ב-27-03-08 קיבלתי שיחה מקשרי לקוחות שהשיק נמצא והוא בדרך אלי.
עד היום לא קיבלתי את השיק מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרם לי בנוסף לנזק כספי .
תודה על עזרתכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נירה שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|