פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צ'יק שנעלם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום וברכה !

לפני כשלושה חודשים ביקשתי לפדות כספי חיסכון מביטוח משכנתא עם מרכיב
חיסכון מספר-10801017.

לאחר ששלחתי את כל המסמכים הרלוונטים , נאמר לי שבקשתי התקבלה והשיק נשלח אלי.

לאחר שבוע התקשרתי והודיע ולי שהשיק נשלח ל"תשובה סוכנות לביטוח" התקשרתי אליהם והם טענו ששלחו את השיק חזרה למנורה מבטחים .

התקשרתי שוב למנורה מבטחים והודיעו לי שהשיק נשלח ל"כור סוכנות לביטוח"ונתנו לי מספר טלפון לבירורים שלא קיים.(035606161 )התקשרתי שוב למנורה מבטחים -קשרי לקוחות והודיעו לי שאני צריך לשלוח מכתב ולהתלונן.

שלחתי אליהם פקס ב24-03-08 מכתב תלונה כמו שביקשו ,ב-27-03-08 קיבלתי שיחה מקשרי לקוחות שהשיק נמצא והוא בדרך אלי.

עד היום לא קיבלתי את השיק מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרם לי בנוסף לנזק כספי .
תודה על עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה שרות לקוחות שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה