פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנורה מבטחים החדשה קרן פנסיה - סחבת עקב הבקשה הפשוטה נושא התלונה:
שסטקוב סרגיי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כחודש פניתי לקרן הפנסיה שלי - מבטחים החדשה למטרה לבטל ביטוח שארים ואלמנה שאני סתם משלם עליו מזה שנה כי אני לא נשוי ואין לי ילדים. עצם העובדה שלא נשאלתי בכלל על מצבי המשפחתי בעת הצטרפותי לקרן הפנסיה ובאופן אוטומטי חוייבתי על הביטוח הנ"ל זה כבר מאוד מצער, אך בנוסף לכך, כשהתקשרתי וביקשתי לבטל, דיברתי עם גב' לימור הרר שביקשה שאפקסס לה את תעודת הזהות עם ספח פתוח. זה מה שעשיתי, אך לא הבנתי בדיוק מה הכוונה של "ספח פתוח", פיקססתי את התעודה עם הספח המקופל. בעוד מספר ימים חזרתי לחברה כדי לבדוק אם הפעולה בוצעה, והביטוח בוטל. נאמר לי שלא פיקססתי את ת.ז.!
נציג השירות הסביר לי מה הכוונה של "ספח פתוח". שאלתי אותו, מדוע זיהיתם את הבעיה ולא התקשרתם יומיים, מדוע אני צריך בכלל לוודא אותכם? מייד פיקססתי את התעודה מחדש עם ספח פתוח, וחשבתי שעכשיו הבעיה נפטרה.

אתמול קיבלתי הודעה במייל מגב' לימור שמבקשת... לפקסס את תעודת הזהות עם ספח פתוח! עבר כמעט חודש ועדיין אני מחוייב על הביטוח שאין לי כל צורך בו. .
כספי סוג הנזק :
אני דורש מחברת מנורה להסדיר את העניין עם ביטול הביטוח, ולפצות אותי על התשלום המיותר בחודש זה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה