פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפוניות מנציגה בשם נורית נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי ביטוח משכנתא דרך חברת ביטוח אחרת.הטלפון הראשון שקיבלתי מחברת ביטוח "מנורה" זה שחברת ביטוח "הכי ישיר" פשטו את הרגל ואני חייבת לעבור לחברת ביטוח אחרת,וחברת מנורה דואגת שאני אקבל ייעוץ מאחד הייועצים של החברה לביטוח המשכנתא.
הסברתי להם שאינני מעוניינת וניתקתי את השיחה עם הנציגה.
לאחר כמה דקות התקשרה האחראית של הנציגה עם אותו הנושא.
הסברתי לה שהיא מטרידה אותי,אינני מעוניינת בשרותה ושלא יתקשרו אליי שנית.
היום 25/08/08 אני מקבלת טלפון ממספר חסום מנציגה בשם נורית בשעה 12:47 על אותו נושא.קולה היה מלגלג מאוד.
באותו רגע סבלנותי הסתיימה,אמרתי לה בתקיפות שזו הטרדה ושיפסיקו להתקשר אליי מחברת "מנורה".
אני נעשיתי חסרת סבלנות מכל טלפון חסום,עצבנית ולא סימפטית.
הנציגות של החברה גורמות לי לעוגמת נפש,עצבנות,לא מקשיבות לבקשותיי.
השיחות הוקלטו ואינני מפחדת להציגם בבית המשפט.
בושה וחרפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
טופל ישירות מול המבוטחת. תגובה:
טופל ישירות מול המבוטחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה