|
|
|
|
|
|
לא התקבלו כספי חיסכון לאחר בקשה לפדיון של לפני חודש |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.11 ביקשתי לפדות כספים מתוכנית חסכון TOP FINANCE של מנורה .
עד לרגע זה לא קיבלתי את הכספים ולא התיחסות של מנורה
העיכוב הינו הפרה של הסכם החיסכון שנחתם ביני לבין חברת מנורה ואני דורש פצוי כספי בגין הפרה זו.
בנוסף , מתעורר חשד לפלילים (מישהוא לקח את הכסף) ? או חשד על עיכוב מכוון בגלל בעיות תזרים ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - מרכז קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|