פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא התקבלו כספי חיסכון לאחר בקשה לפדיון של לפני חודש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.11 ביקשתי לפדות כספים מתוכנית חסכון TOP FINANCE של מנורה .
עד לרגע זה לא קיבלתי את הכספים ולא התיחסות של מנורה
העיכוב הינו הפרה של הסכם החיסכון שנחתם ביני לבין חברת מנורה ואני דורש פצוי כספי בגין הפרה זו.
בנוסף , מתעורר חשד לפלילים (מישהוא לקח את הכסף) ? או חשד על עיכוב מכוון בגלל בעיות תזרים ?



כספי סוג הנזק :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה