|
|
|
|
|
|
פדיון קרן הונית< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת מבטחים אינה שולחת את צק הפדיון ללקוח - בחודש אוקטובר 2008 פדיתי קרן הונית מחברת מבטחים-הובטח לי תוך 30 יום יישלח הצק בדואר. כמובן ש -30 יום עברו והכסף נשאר בחברת מבטחים, עברו להם כבר 50 יום ועדיין אין תשובה ממבטחים וכמובן שלא ניתן להשיגם במענה הקולי והם גם לא חוזרים להודעות
אל תתקרבו לחברת מבטחים אם כספכם חשוב לכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
שליחת הצק ללקוח במייידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - מרכז קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|