פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת ביטוח שווא נושא התלונה:
דגן אופיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי במאי השנה ביטוח ובגלל שלאחרונה קניתי רדיודיסק משוכלל ביקשתי לקבל ביטוח גם נגד גניבת רדיו דיסק. לאחר תוספת של 200 שקל לביטוח(שמשות +רדיודיסק) אמרו לי שיש ביטוח עד ל1000 שקל של הרדיודיסק. שלשום פרצו לי לאוטו וכאשר התקשרתי לביטוח נאמר לי שהם בוחרים את סוג המכשיר (מכשיר שעולה כ300 ש"ח) אני חייב בהשתתפות עצמית של 350 ש"ח ואם אני רוצה לשדרג לרדיו נורמלי אבל עדין דגם יותר ישן ממה שהיה לי (עם MP3) אני צריך להוסיף עוד 400 ש"ח סה"כ 750 שבחנויות עם אחריות לשנה מוכרים אותו ב688 . אני מרגיש מרומה, מבויש ובעיקר חסר אונים מול התאגיד הזה שגובה ממני אלפי שקלים כל שנה ולא נותן בתמורה אפילו את המעט שהוא מבטיח גם שהתקשרתי לסוכנת ביטוח שמכרה לי את הביטוח ואמרתי לה שהיא אמרה לי שיש ביטוח עד 1000 ש"ח לרדיודיסק היא אמרה לי נכון ובגלל שהם מבטחים דרך קבלני משנה (אוטוגלס) היא לא ידעה את פרטי הביטוח האמיתיים , עם כל הכבוד למה שאני יסבול את ההפסד ולא חברת הביטוח שנציגה שלהם אמרה ל פרטים מוטעים ואף הודתה בכך לפני ואמרה לי שזאת לא הפעם הראשונה שהיא נתקלת בתלונה מהסוג שלי (הסוכנת היא ליזי בטלפון 03-5608485
+עלבון סוג הנזק :
פיצוי של 1000 ש"ח על הרדיודיסק כמובטח מפי הסוכנת פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל גולדברג- מרכז קשר שם ותפקיד:
טופל ישירות מול הלקוח תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה