|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במשך למעלה משבוע אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של החברה אין מענה טלפוני ואיש לא חוזר למס הטל. שאני משאירה. אני זקוקה להם גם באופן אישי וגם לצורך טיפול בלקוחות שאני מטפלת בהם לצורך הגשת דוחות למס הכנסה.
|
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - מרכז קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|