פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיבויות נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ירון זהות 035834746
אני לפני כ4 חודשים עברתי לבטח את דירתי בחברת הביטוח של מנורה נציג השרות שלהם בשם קובי אמר לי שבמידה ואני מעונין להצטרף לביטוח של מנורה יש באפשרותו ללא כל טירחה שלי באמצעות חתימה על מסמך שהואן יפקסס לי לבטל את חברת הביטוח הנוכחית שלי (ביטוח פועלים משכנתאות) ולהצטרף לביטוח של מנורה וזה אכן מה שעשיתי לצערי...(ד"א השיחה איתו מוקלטת)
כבר קרוב ל4 חודש אני מחויב חיובים כפולים על ביטוח המשכנתא תדפיסים המעידים על כך נמסרו לפקידה בשם אורטל משירות לקוחות וכבר כחודש היא אומרת לי שהענין בטיפול עם מנכ"ל מנורה
ואין כל צורך שאני יפעל בנושא ואני ממשיך להיות מחויב חיובים כפולים וגם כשאני מתקשר לשאול בנושא עונה לי פקידה בשם ריקי אומרת שתשאיר הודעה לאורטל ושהיא תחזור אלי ויומיים זה לא קורה
החלטתי בסוף לפעול בעצמי לביטול הביטוח של פועלים משכנתאות מה שבעצם היה באחריותכם לעשות כחלק מהטבה למצטרפים לביטוח של מנורה
אך גם אז נתקלתי בקשיים חברת הביטוח פועלים משכנתאות אמרושצריך להשיג טופס הסרת שעבוד ממשכן כשהתקשרתי למשכן אמרו לי שעל שעל המבטחים החדשים ( מנורה) לשלוח פוליסת ביטוח על מנת שיוכלו לתת לי טופס הסרת שעבוד וזה כדי לבטל את החיוב החודשי של ביטוח פועלים משכנתאות ונכון לעכשיו
הם לא קיבלו שום פוליסה(להזכירכם הצטרפתי למנורה לפני 4 חודש מספיק זמן כדי לשלוח פוליסה לפועלים משכנתאות)

אני באופן אישי נורא מצטער על הצטרפותי לביטוח של מנורה שגרם לי רק כאב ראש וחיובים כפולים ואי ביצוע עבודה מקצועית עד תומה הרגשתי שמרגע שהסכמתי להצטרפות כבר לא היה כ"כ מעניין לבטל את הפוליסת ביטוח הישנה שלי ועברו הלאה לגיוס הלקוח הבא...
לחברי לעבודה ממש לא המלצתי להצטרף
למנורה! בגלל השרות הלקוי! ו
החזר על החיובים הכפולים בגלל הצטרפותי אליהם עדין לא קיבלתי... אתה בטח יודעים הענין בטיפול...!
החזר כספי על חיובים כפולים וביטול הפוליסה של מנורה פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה