|
|
|
|
|
|
גביה מכרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לעזרה בפעם השניה חברת מנורה פשוט מתעלמת מכול מה שקרה אני שלמתי להם כספים למרות שבקשתי לבטל הם המשיכו לגבות ולא חוזרים אלי לגביי החזר כספי אני רוצה את כול כספי בחזרה איזה חברה זו שלוקחת מה שהיא רוצה מכרטיס האשראי שלי ולי אין מה לעשות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - מרכז קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|