פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העבירו את הביטוח מהמשכנתא אליהם ללא אישור וכעת אי אפשר להתנתק מהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה מתיחסת לסוכנות "בית בטוח" של דניאל מושקוביץ בחברת מנורה:
לפני כמה חודשים ניסה מוכרן מטעמם לעניין אותנו בהעברת ביטוח החיים + ביטוח המבנה אליהם. לאחר כמה שיחות הצליח להשיג מאיתנו מספיק פרטים (פשלה שלנו), ובלי הסכמתינו וללא אישורינו וחתימתנו העביר את הביטוח מבנק טפחות אליהם.
הדבר נודע לנו בסוף אוגוסט 2005: רק כאשר קיבלנו מטפחות מכתב המודיע על העברת הביטוח. - ד"א- לא קיבלנו מהם עד היום את הפוליסה.
מאז אני נמצאת איתם בדין ודברים. הם מנסים בכל דרך שהיא לסתור, להסית, לשקר למשוך את הזמן ועוד כהנה וכהנה ... העיקר לא לבטל את הפוליסה ולהחזיר את הכסף שהצליחו למשוך (מבחינתי) במירמה. אפילו שלחו שעון כ"מתנה" ובזה חשבו שיקנו את הסכמתנו (השעון הוחזר).
חויבנו פעמיים עד שחסמתי אותם בחברת כ.א.ל: 1. 82.99 ש"ח, 2. 83.16 ש"ח.
את החיוב הראשון החזירו אחרי דין ודברים ואת החיוב השני מסרבים להחזיר כמו גם לשלוח את הפוליסה שטוענים שהייתה.

-נאלצתי כבר כמה פעמים ללכת לבנק טפחות כדי לברר מה עלה בגורל הפוליסה הקודמת, מתי בוטלה, האם הנוכחית של מנורה בוטלה וכד'.
-נאלצתי לבזבז זמן בשיחות ארוכות ל"ויזה" כדי שיזכו/יבררו את הנושא משום שביקשתי שלא יכבדו את הוראת הקבע שסוכנות זו עשתה.
-נאלצתי לבזבז זמן בשיחות עם שרות הלקוחות של מנורה עצמה שהעיצה הטובה ביותר שלהם הייתה לדבר עם דניאל מושקוביץ עצמו., אבל, מי בכלל בסוכנות שלו העביר אותי אליו (ודוקא ניסיתי...)
-מכיוון שיש לנו הוראת קבע מסוכנות ביטוח אחרת ע"ש מנורה נאלצתי לבטל גם אותו והיה צורך לעבור עוד פרוצדורה מול ויזה והחברה השניה כדי להעביר את החיוב לכרטיס אשראי אחר .
- מה שאנו רוצים: זיכוי של 83.16 ש"ח, עותק של הפוליסה ש"היתה" כביכול, מכתב התנצלות ואם אאלץ להגיע לתביעה- אדרוש גם פיצוי על כל הזמן שבזבזתי ועוגמת הנפש בהתעסקות בנושא.
כל מה שרשמתי הינו בקיצור נמרץ מהתלאות שעודני עוברת עם סוכנות הביטוח הזו.

אזהרה למערכת תלונה: העובדים בסוכנות זו, טיפוסים חלקלקים.

אזהרה למערכת תלונה
רציתי מלכתחילה שיבטלו את העיסקה הזו כאילו לא היתה משום שברור לי כי לא נקבל את התנאים מבנק טפחות שהיו לנו.
זיכוי כספי, העברת עותק מהפוליסה, מכתב פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל -קשרי לקוחות שם ותפקיד:
העניין בבירור תגובה:
יטופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה