|
|
|
|
|
|
חיוב כפול |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ב"ש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שחברת מנורה שלחה אלינו נציגה מטעמם, קיבלנו הצעת מחיר (לא סופית). חתמנו על טפסים וביקשנו מהנציגה ליידע אותנו סופית על הסכום לפני שתעביר את הטפסים ואנו נוכל לשקול את ההצעה. הנציגה הפעילה את הפוליסה למרות דרישתנו ולמרות שהודענו כי ההצעה לא אטרקטיבית עבורנו וכך יוצא כי 2 חברות ביטוח מחייבות אותנו בכל חודש (AIG המשיכה לחייב אותנו מאחר ואנו מעוניינים להישאר ולהיות מבוטחים דרכה).
למרות ששלחנו מכתב לחברת מנורה ובו אנו מבקשים לבטל את הביטוח, ממשיכה חברת מנורה לגבות מאיתנו כסף בכל חודש.
לטיפולכם אודה.
|
+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר מלא + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - מרכז קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
מטופל מול המבוטח |
תגובה: |
מטופל מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|