פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שחברת מנורה שלחה אלינו נציגה מטעמם, קיבלנו הצעת מחיר (לא סופית). חתמנו על טפסים וביקשנו מהנציגה ליידע אותנו סופית על הסכום לפני שתעביר את הטפסים ואנו נוכל לשקול את ההצעה. הנציגה הפעילה את הפוליסה למרות דרישתנו ולמרות שהודענו כי ההצעה לא אטרקטיבית עבורנו וכך יוצא כי 2 חברות ביטוח מחייבות אותנו בכל חודש (AIG המשיכה לחייב אותנו מאחר ואנו מעוניינים להישאר ולהיות מבוטחים דרכה).
למרות ששלחנו מכתב לחברת מנורה ובו אנו מבקשים לבטל את הביטוח, ממשיכה חברת מנורה לגבות מאיתנו כסף בכל חודש.
לטיפולכם אודה.
+עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא + פיצוי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה