פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה לחברת מנורה- מספר פניה -1961 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
בעקבות פניה שלי לחברת מנורה (מס' פניה 1961) צילצל אלי מר שוקי (בתאריך 17/11/05 ) ובפעם נוספת הבטיח שהנושא מטופל, אנחנו נקבל בדואר צ'ק עם כל הכספ שחברה חייבת לנו וגם טופס הוראת קבע חדש. אם סכום של הצ'ק לא ימצא חן בעיניי הציעה להתקשר למר' אורן פינצ'וק- מנהל המחלקה.
להזכירכם: משכתם פעם אחת סכום של 554.08 ש"ח ופעם שניה סכום של .556.09 ש"ח (חיוב זה הוחזר על ידי הבנק) מחשבון שלי, ללא זכות והרשאה מצידי וללא כל הודעה או דרישה מצידכם.

נכון להיום 27/11/05, כעבור יותר משבוע משיחה אחרונה עם מר' שוקי, לא קיבלתי שום צ'ק ושום טופס הוראת קבע.
מה שכן הגיעה בדואר זה מכתב מאגף לביטוח חיים של חברת מנורה (תאריך המכתב 18/11/05) ובו כתוב:
"בכדי לשמור על תוקפו של הביטוח הנך מתבקש לפרוע את התשלומים במועד שנקבע. פרמיה שותפת........121.95 ש"ח
חוב.....................215.06 ש"ח !
215.06 ש"ח ! ה כולל בתוכו סכום הזה?

כפי שכבר כתבתי סך ההוצאות הכוללות עמלת החזרה בבנק, ריבית, טלפונים, פקס וכו' מסתכמים נכון לרגע זה בכ-100 ש"ח .
הינכם נדרשים בזאת להשיב לי את כספי בתוספת ההוצאות, סה"כ 654.08 ש"ח, ופיצוי הולם על טירדה ועוגמת הנפש שגרמתם לי.

להזכירכם, אני גם מחכה לקבל טופס הוראת קבע חדש.

העתק:
המפקח על הביטוח
היחידה לפניות הציבור, אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון, משרד האוצר,
רח' קפלן ,1 ת"ד 13195, ירושלים 91131 פקס: 02-5695352



עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספים + פיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל-מרכז קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מטופל ישירות מול הלקוח תגובה:
מטופל ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה