פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום ע"י החברה שטר חוב של מ.ד.א נושא התלונה:
בטחין קטיה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחלקת תביעות - גוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה על טיפול לא תקין של מחלקת תביעות בחברת ביטוח מנורה-מבטחים, בגינה נאלצתי לשלם מכספי את הוצאות תשלום ל"מגן דוד אדום בישראל – מ.ד.א" כולל תשלום פגורים, אף על פי שחברת הביטוח היא שמחוייבת על פי הפוליסה לתשלום מסוג זה.
לאחר תאונת דרכים ברכב, אשר מבוטח בפוליסה ביטוח של חברת מנורה-מבטחים, ולאחר שהנושא התביעה, אשר הוגשה ע"י עו"ד פייר הלון עבורי, הסתיים, קבלתי דרישה לתשלום חוב ממ.ד.א הכולל רבית פגורים בס"ה 694.33 ש"ח, וגם ההתראה לעיקולי צד ג'.
הסתבר שחברת הביטוח לא פריעה את שטר חוב ממ.ד.א. אשר נמסר לחברה והתקבל בתאריך 31/01/08 . (מצורפים בזאת מכתב מעו"ד פייר הלון ומכתב מי גילי דנוך ממחלקת תביעות מנורה-מבטחים, אשר הוכחה לכך ). ניסיונות רבות לגרום לחברת הביטוח לשלם את החוב ושיחות הסבר עם גב' אורלי אשר אחראית לקשר עם מ.ד.א. במנורה-מבטחים, לא היעילו דבר. ולבסוף כי תוצאה מהתנהלות הליקויה הזאת מצד חברת הביטוח, מ.ד.א. הגישו נגדי התראה צו עיקול צד ג'.
ברצוני להצביע על התנהלות הרשלנית מצד חברת מנורה-מבוטחים ולדרוש פיצוי מלא של 694.33 ש'ח, ומיידי ע"י החברה של כל הוצאות תשלום שלי למ.ד.א.
(תביעה מס' 070052483849 , פוליסה מס' 043336711106 עבור ברכב מס' 6679316)
בתודה,
בטחין קטיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מלא של 694.33 ש'ח, ומיידי ע"י החברה של כל הוצאות תשלום שלי למ.ד.א. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה