פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והורדת תשלומים גבוהים מהמסוכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מצטערת על הרגע בו עשינו ביטוח על הדירה במנורה מבטחים. חברה זו עושה כל מה שעולה על רוחה עם כספים של לקוחותיה. בינואר 2008 חתמנו על הסכם עם החברה עבור ביטוח דירה והיו אמורים להוריד כל חודש סכום מסויים ישירות מהויזה אך החברה לא הורידה תשלומים במשך 4 חודשים ראשונים,שבמהלכם יצרנו קשר פעמים רבות בכדי לברר את הסיבה,מאחר ולא רצינו שיורידו לנו תשלום אחד על ארבעת החודשים הללו.שוחחנו עם אחראית בשם אירנה אשר טענה כי זו בעיה של החברה והם בודקים את העניין אך בכל מקרה הבטיחה כי אנו לא נשלם על החודשים שעברו.לאחר מכן, החברה חייבה את חשבוננו כפי שסוכםבעת חתחמה על ההסכם. בחודש מאי,2009,שוב לא חייבו אותנו ושוב יצרנו קשר עם החברה ולאחר מספר שיחות אמרו לנו כי שילמנו 1000ש"ח ולכן לא מחייבים אותנו. לאחר בירור שלנו בחברת אשראי יצרנו שוב קשר עם החברה והודענו כי לא שילמנו סכום זה ואם רשום להם ההפך,סימן שהם חייבו חשבון של מישהו אחר וזה לא הכסף שלנו.הנצגות אמרו שייבדקו את העניין(כמובן שלא חזרו אלינו בכדי להודיע מה לבסוף קרה). בחודש יוני ראינו חיוב העולה פי 5 מהסכום החודשי שעלינו לשלם ושוב יצרנו קשר עם החברה. לאחר מספר שיחות עם הנציגות בחברה הודיעו לנו כי החיוב האחרון כולל את הסכומים עבור החודשים שלא חויבנו והמנהל החליט לחייב אותנו,למרות שמלכתחילה זו הייתה בעיה/תקלה של החברה והאחראית אירנה הבטיחה לנו כי לא נחוייב עליהם.אז מדוע עלינו לשלם על טעויות של החברה ומדוע החברה לא עומדת בהבטחות שמבטיחה ללקוחותיה?האם היה עלינו לא להאמין להבטחותיה של אותה האחראית בשם אירנה אשר הבטיחה כי לא נשלם על טעויותיה של החברה אותה היא מייצגת?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה