פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לשלם תיקון צנרת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הבונים9 רמת גן-סניף מרכז כתובת:
העצמאות 48, באר שבע-סניף דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-6.7, לאחר שראינו ששעון המים המרכזי מסתובב במהירות, התקשרנו לח' "שחר"-בני, שיבואו לאתר את התקלה. הם הגיעו רק ביום ד' ה-8.7 ולא אתרו את התקלה. מס' קריאה-430675.וכן הודיעו לי שבדיקה טרמית תערך רק ביוםא' ה-12.7.היות שהייתי חולה(שלשול קשה),והימים היו חמים מאד, אי אפשר להשאר ללא מים. הזמנתי חב' פרטית שתאתר את מקום הפריצה, באישורו של סוכן הביטוח -ענר. ביום ה' הם מצאו את מקום התקלה. שאלתי את סוכן הביטוח אם הוא מאשר לי לתקן את הצינור. ענר ענה-תתקני ואני אסתדר עם הביטוח. ואכן, ביום ששי, מוקדם הם באו ותיקנו.
בינתיים, תמי מח' "שחר"התקשרה להודיע שהבדיקה תערך ביום א' ה-12.7, ואני הודעתי לה שכבר מצאו ותיקנו. היא אמרה שהם לא יחזירו את הוצאות התיקון , וכי היה עלינו לחכות עד אחרי שבת,עד יום א'.
"שחר"שילמו את הוצאות האיתור הטרמי אך מסרבים לשלם את הוצאות התיקון. שהוא 2800,ש"ח.
אנו דורשים החזר על התיקון הנ"ל ,2800 וכן על 700 ש"ח שחויבנו עבור כמויות המים האדירות שהתבזבזו בגלל הסחבת שלהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מרכז קשרי לקוחו שם ותפקיד:
בטיפול מול המבוטח תגובה:
בטיפול מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה