פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים להפסיק ביטוח חיים+מבנה של המשכנתא נושא התלונה:
צדוק גוליה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לבונטין 30 תל אביב כתובת:
בינה סוכנות לביטוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הודעתי בכתב שאינני מוכנה לעבור מביטוח הישיר למנורה,ובכל זאת חייבו פניתי מספר פעמים שאני מחויבת כפול,עדין ניסו לשכנע אותי לבטח אצלם,סרבתי ביקשתי שיחזרו לי את הכסף,אמרו שבסדר,אחרי שבועיים קיבלתי עוד פעם פוליסה ,התקשרתי ביקשתי תחזירו לי את הכסף לא רוצה ביטוח,במקביל ביטלתי
בבנק את הוראת הקבע,התקשרתי שוב דברתי אם בחורה בשם אהובה,אמרה לי אין בעיה אני מעבירה לך פקס תחתמי ותחזרי ונבטל,אני כבר שמחתי על השיחה מסתבר שהיא רימתה אותי ,ובקשה הייתה לביטוח הישיר לבטל את הביטוח ולהחזיר לי את הכסף,שוב פניתי פשוט רמאות לשמה נישתי ישירות למשרד ושוב צרחתי תבטלו לי את הביטוח ותחזירו לי את הכסף,אבל את חתמת נאמר לי פשוט
מעשה זוועה,אז ככה לא לענות לטרלמקטינג ולא לשמוע ולא לעשות ביטוח במנורה.
כספי סוג הנזק :
החזירו את הכסף ולא רוצה יותר לראות אותם פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
חנית - מוקד קשרי לקוחו שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה