|
|
|
|
|
|
הטרדה טלפונית חוזרת עברה על חוק הספאם |
נושא התלונה: |
רפלוביץ גיא |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני רוצה לדווח לכם על הטרדה טלפונית לא פוסקת במהלך החודשים האחרונים ועבירה על לחוק הספאם.
במהלך החודשים האחרונים אני מקבל כל שבועיים שיחת טלפון מנציגים של מנורה מסוכנויות שונות להצעה לביטוח משכנתה. אין לי משכנתה לא בקשתי הצעה בשנים האחרונות.
בכל פניה אני מבקש להוריד אותי מרשימת הדיוור ולהזדהות עם שם הסוכנות ומספר טלפון שאוכל להחזיר טלפון, אך הסוכנים כמובן מסרבים להזדהות ומפנים אותי לשירות לקוחות.
בשירות לקוחות אומרים לי שהם לא יכולים לעשות דבר והם לא אחראים לסוכנים של מנורה. אף פעם לא נתקלתי בזלזול וחוסר אכפתיות שכזו משום חברה שנתנה לי שירות.
|
להפסיק להתקשר אלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנית - רכזת קשרי לקוחו |
שם ותפקיד: |
בטיפול מול המבוטח |
תגובה: |
בטיפול מול המבוטח |
פתרון: |
|
|
|