פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה לתביעה.התעלמות מתשובה למרות תוקף הזמן הנדרש! נושא התלונה:
רובינשטיין nava שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.12.09 פגע בי רכב טויוטה ברמזור מאחור.הנזק היה רציני.הנהג הודיע לחברת הביטוח מנורה באשמתו .חברת הביטוח מתעלמת מהתביעה קרוב לשלושה חודשים.הנזק הנגרם לרכבי עומד על 40 אלף שקל.ובנוסף לכך דמי בדיקת השמאי וירידת ערך האוטו .ולא קיבלתי את הכסף ולא תשובה.
מחברה זו.
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי והחזר הנזק הכספי מיידי. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה- שרות לקוחות אינט שם ותפקיד:
מטופל מול הלקוח תגובה:
מטופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה