פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של חצי שנה בפדיון פיצויים ומעבר לזה בלגן בפוליסה עצמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחר סיום עבודה בחברה אחת העברתי באמצעות סוכן הביטוח מסמכים ממס הכנסה והוראות על פידיון חלקי של הפיצויים. באותו זמן גם התברר כי מנורה עירבבה בין המעסיקים בפוליסה ולקח לה חודשים על מנת לפתור זאת. עד היום (מ4-11-2009) ולמרות תקינותם של כל האישורים שהועברו אליהם לא קיבלתי ממנורה את סכום הפיצויים המגיע לי. יתרה מכך התברר כי מנורה לא ביצעה הפרשות על פי ההוראות שלי (חלוקה לריסק ולחסכון). בקיצור בלגן שלםאיני יודע מה לעשות. כמו כן פניתי למנורה דרך האתר שלהם ובשיחות טלפון וכלום אין שום תגובה.
כספי סוג הנזק :
סופסוף לטפל בנושא בטרם הגשת תביעה על ידי פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות אינטרנט- נ שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה