פרטי התלונה

תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפל ביטוח דירה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' אלנבי 115 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
מכתבינו מה14/06/09:
לפני כמה שנים (בחודש 12/04) פנה אלי נציג שלכם והציע להחליף את ביטוח המשכנתא בביטוח מטעמכם, כאשר הוא מתחייב לדאוג לביטול הביטוח הקיים בבנק מזרחי-טפחות. בכפוף לכך נרכשה על ידינו פוליסת ביטוח בחברתכם והיא משולמת עד עצם היום הזה.
לצערנו הרב, התברר לנו רק כעת כי הפוליסה בבנק מעולם לא בוטלה ואנו משלמים בכל התקופה הזו ביטוח כפול, גם בבנק מזרחי טפחות וגם בחברתכם.
בבירור שערכנו בבנק מזרחי-טפחות עולה כי הפוליסה הוחזרה אליכם בצירוף מכתב על טעות ברישום הפוליסה שבעקבותיה אין להם אפשרות לבטל את הביטוח בבנק.
למרות הודעה זו, לא דאגתם לתיקון הפוליסה ולאידך המשכתם בגביית התשלומים עבור הפוליסה בחברתכם.
בהתאם לכך, נבקשכם לבטל את הפוליסה בחברתכם ולזכות אותנו בגין התשלומים על כל התקופה.

בהמשך כתבנו מכתב נוסף בתאריך 30/12/09:
בתאריך 14/06/09 פניתי אליכם במכתב דרישה להחזרת תשלומי ביטוח (העתק מצ"ב).
לצערי, למרות שעברו מאז 6 חודשים ושיחות טלפון רבות, הנושא עדיין לא הסתיים, לפני כחודש קיבלתי שיק החזר תשלום בסך 635 ₪, עבור כמה חודשים אחרונים.
בשיחתי הטלפונית האחרונה עם נציגתכם (אתי) התבקשתי להעביר אסמכתאות על תשלום ביטוח לבנק ובמידה שיתברר שקיים כפל ביטוחי – הכספים יוחזרו בהתאם.
בהתאם לכך, מצ"ב העתק אישורי תשלום לבנק טפחות, כולל תשלום הביטוח.
אודה על טיפולכם והחזרה הכספים בדחיפות.

למכתב זה צירפתי גם את רישום השיחות שניהלתי:
להלן פירוט עיקרי השיחות שביצעתי בנדון:
בתאריך 14.06.09 התברר לי כי אני משלם כפל ביטוחי. פניתי לבנק מזרחי טפחות בשאלה מדוע לא ביטלו את הפוליסה המקורית ונאמר לי שהפוליסה בחברת מנורה מעולם לא נקלטה אצלם בשל טעות בפוליסה. לדבריהם, הם החזירו את הפוליסה למנורה בצירוף בקשה לתקן את הטעות – דבר שעד היום לא נעשה. בהתאם, שלחו לי מייד העתק מבקשתם זו.
פניתי למנורה ושוחחתי עם ריקי. ביקשה ממני לשלוח הפרטים בפקס, לצוות מס' 77 המטפל בזה ולהתקשר אחרי כמה ימים לוודא שהתקבל ומטופל. הפקס נשלח באותו יום.
בתאריך 18.06.09 התקשרתי שוב. נמסר לי שהפקס התקבל ויטופל תוך 30 יום.
בתאריך 31.08.09 (לאחר 70 יום) התקשרתי שוב ודיברתי עם אוקסנה. אמרה לי שעדי מצוות 15 אמורה לטפל בזה והיא מנסה להשיג אותה ללא הצלחה. אמרה שהעבירה לה הודעה והבטיחה לחזור אלי. לא שמעתי ממנה דבר.
בתאריך 03.09.09 התקשרתי שוב ודיברתי עם שני. דיברה עם אוקסנה, והם עדיין לא שמעו דבר מהצוות המטפל. תעביר להם מייל על כך.
בתאריך 14.09.09 התקשרתי שוב ודיברתי עם טלי. בדקה עם הצוות ואמרו לה שמבטלים את הפוליסה ויחזירו את כל הכספים רטרואקטיבית בימים אלו. הציעה לבדוק שוב בשבוע הבא.
בתאריך 22.09.09 התקשרתי שוב ודיברתי עם צילה. לדבריה, זה נמצא עדיין בביצוע ויבוצע בימים הקרובים. כדאי להמשיך לעקוב.
בתאריך 01.10.09 התקשרתי שוב ודיברתי עם לירון. הבטיחה לבדוק עם הצוות (המתנתי זמן רב ולא ענו לה), לקחה מספר פלאפון שלי והבטיחה לחזור אלי. לא שמעתי ממנה דבר.
בתאריך 14.10.09 התקשרתי שוב ודיברתי שוב עם צילה. אמרה שתשלח שוב הודעה לעדי בן עזיז שאמורה לעצור את הפוליסה ולטפל בהחזר התשלום. אמרתי שבינתיים אני ממשיך להיות מחוייב ואמרה שכל מה ששולם – יוחזר.
בתאריך 02.11.09 התקשרתי שוב ודיברתי עם איה. אמרה שהכינו שיק ע"ס 635 ₪... אמרתי שזה לא הגיוני ומדובר על החזר תשלומים של כ-5 שנים, ובסה"כ למעלה מ-8,000 ₪ בערכים מקוריים וכו'. הבטיחה לבדוק שוב ולחזור אלי עוד באותו יום. מיותר לציין שלא שמעתי דבר.
בתאריך, 09.11.09, התקשרתי שוב ושוחחתי עם אתי. לדבריה, שוב, יצא שיק ע"ס 635 ₪. לאחר שהבהרתי שוב את האמור לעיל – בדקה שוב עם בתיה, המטפלת בזה. לדבריה יש להם אישור מהבנק על קבלת הפוליסה מחודש 11/04, הם שלחו בקשה לביטול הפוליסה בתאריך 07.09.09. ביקשה ממני להעביר אסמכתאות מבנק טפחות על תשלום כפל ביטוחי לאורך כל התקופה, ובמידה ויתברר שקיים כפל ביטוחי – הכספים יוחזרו בהתאם.
בתאריך 20.11.09 קיבלתי את השיק הנ"ל בסך 635 ₪.

מאז, יש לי רישום שיחות נוסף:
בתאריך 11.02.10 דיברתי שוב עם אתי. אמרה שבודקת עם המטפלת בשם לימור. לא השיגה אותה, תעדכן אותה במייל והבטיחה לחזור אלי לפלאפון.
מובן שלא שמעתי מהם דבר.
בתאריך 13.04.10 דיברתי עם צילה. לדבריה היא שלחה בקשה למטפלת בזה (הפעם: בתיה כהן), עם בקשה לטפל בזה באופן סופי.
ועדיין אין כל התקדמות.
בתאריך 12.05.10 התקשרתי שוב ושוחחתי עם אנה.
אמרה שמעבירה כעת את הכל למנהלת השירות, מילה. מציעה להתקשר שוב בשבוע הבא ומקווה שיעבירו מכתב תגובה סופי.
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום כפל ביטוח, בערכים מקוריים + פיצוי עבור טרטור נוראי ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נירה - שרות אינטרנט שם ותפקיד:
מטופל מול המבוטח תגובה:
מטופל מול המבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה